14 Haziran 2016 Salı

7 Temmuz 2015

Tam doğum günümde kendime öyle güzel bir sürpriz oldu ki hamile olduğumu öğrendim, insanlar benim doğum günümü kutlamak için arıyordu ama sanki herkes haberi almış da  hamile olduğumu kutluyormuş gibi geliyordu bana.

Anlatılmaz yaşanır gibi bir duygu vardı o an  içimde hem şaşkınlık hem mutluluk enteresan bir doğum günüydü benim için. en komik kısmı ise annelere bunu söylemek,
doğum günümü kutlamak için buluştuğumuz dakika da onlar doğum günü kutlu olsun dedikleri anda hediyeleri vermek için taklalar atılırken bende benim size bir haberim var diyerek : HAMİLEYİM!!
dememle gözlerinden dökülen yaşların bir olması tabi beklenmedik bir olay oldu .

Hikayem böylece başlamış oldu.

Yazı yazmayı oldum olası severim. Fark ettim ki yazılarımı yazarken rahatlıyorum , bir çok şeyler yaşadım hamile iken ve benim gibi bir çok annelerin ve anne adaylarının İnternet ile araştırmalar yazılar okuduğunu görerek bende yaşadıklarımı paylaşmaya karar verdim.

Güzel bir paylaşım ve hatıra olmasını diliyorum.

Neden GamerMum derseniz?


2006 yılından beri oyun oynuyorum . Lisanslı Dijital Oyuncusu olduğumdan , hikaylerimin arasında bunlar neler olduğunu ilerleyen zamanlarda anlatacağım =)

GamerMum


Ceren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder